Συχνές Ερωτήσεις
-Πού βρίσκεται το
κατάστημα σας;
Το κατάστημά μας βρίσκεται στην οδό 28ης Οκτωβρίου 21, 18757 στο Κερατσίνι και λειτουργεί σαν χώρος παραλαβής για τις ηλεκτρονικές ή τηλεφωνικές σας παραγγελίες.
-Ποιο είναι το ωράριο
λειτουργίας του καταστήματος;
Το ωράριό μας είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή 11.00-19.00 και Κυριακή είμαστε κλειστά.
-Έχω επιλέξει την
υπηρεσία παραλαβής την ίδια εργάσιμη μέρα πότε θα έρθει η παραγγελία μου;
Η παραγγελία σας εφόσον
τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι άμεσα διαθέσιμα και έγινε μέχρι τις 15:00 σε
εργάσιμη μέρα τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να κανονίσουμε την ώρα που
σας βολεύει για την παραλαβή της μέσα στην διάρκεια της ημέρας.
-Με τι στέλνετε τα
προιόντα που παρήγγειλα;
Για την υπηρεσία
παραλαβής την ίδια ημέρα έχουμε ιδιόκτητα οχήματα της εταιρίας μας ή άμεσων
συνεργατών μας. Για τις υπόλοιπες παραγγελίες χρησιμοποιούμε την εταιρία
κούριερ ACS.
-Τι ώρες γίνονται οι
παραδόσεις;
Οι παραδόσεις για την
υπηρεσία παραλαβή την ίδια εργάσιμη ημέρα είναι συνήθως απογευματινές και
κανονίζετε ένα παράθυρο ώρας παραλαβής για να μπορείτε να παραλάβετε όποτε σας
βολεύει ενώ για τις υπόλοιπες παραδόσεις έχει να κανει με το ωράριο της
εταιρίας κούριερ.
-Η διαθεσιμότητα που
έχετε στα προϊόντα είναι πραγματική;
Όλα μας τα προϊόντα με την ένδειξη "άμεσα διαθέσιμο" είναι διαθέσιμα στον αποθηκευτικό μας χώρο και είναι αποδευσμευμένα μέχρι να περαστεί και το τελικό στάδιο κάποιας παραγγελίας σε αυτά. Προσοχή! Για παραλαβές από το κατάστημα θα πρέπει πρώτα να μας καλέσετε στο 2114121719 για να σας δεσμεύσουμε το προϊόν και να σας επιβεβαιώσουμε το απόθεμα.
-Έχω εγγύηση για τα
προιόντα που παρήγγειλα;
Εννοείται ότι έχετε
εγγύηση καλής λειτουργίας με το λιγότερο να είναι 1 ημερολογιακό χρόνο από την
ημερομηνία απόδειξης της αγοράς με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι όροι χρήσης
του εκάστοτε κατασκευαστή και υπάρχει η απόδειξη του καταστήματος μας.
Εξαιρούνται όσα είδη καλύπτονται από διαφορετικό χρονικό διάστημα που ορίζεται
από τον εκάστοτε κατασκευαστή και αναγράφονται στα εγχειρίδια των συσκευασιών
τους.
- Έχασα την
απόδειξη τι μπορούμε να κάνουμε;
Αποδείξεις οι οποίες
έχουν χαθεί μπορούν να ξανατυπωθούν έχοντας τον αριθμό της ηλεκτρονικής
παραγγελίας και των υπολοίπων στοιχείων της εφόσον είστε ο αρχικός αγοραστής
του προϊόντος.
-Η συσκευή μου σταμάτησε
να δουλεύει εντός εγγύησης τι κάνω;
Για κάθε πρόβλημα που
προκύπτει μετά το πέρας των 7 ημερών (DOA) απευθύνεστε στην αντιπροσωπεία του
προϊόντος. Για περισσότερες πληροφορίες και χρήσιμους συνδέσμους μπορείτε να
βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.
-Αν ανοιχτεί ένα προϊόν
μπορεί να γίνει αλλαγή;
Δυστυχώς όχι. Για
αλλαγές ή επιστροφές το προϊόν πρέπει να είναι σφραγισμένο και στην αρχική του
συσκευασία όπως ακριβώς το παραλάβατε.
Για οποιαδήποτε άλλη
απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email info@gamescorner.gr ή
στο τηλέφωνο 2114121719.